Kontakt z nami

Formularz kontaktowy

Jeżeli zgubiłeś bądź ukradziono Ci kartę SIM skorzystaj niezwłocznie z formularza „Blokada kradzieżowa” w celu jej zablokowania.

Możesz też zablokować kartę SIM telefonicznie, dzwoniąc pod numer 727 900 900 w godzinach pracy Biura Obsługi Klienta.

Aktualne promocje znajdziesz na naszej stronie w zakładce Aktualności >> Promocje, Jeśli masz pytanie, napisz do nas.

Informacje na temat swoich faktur i płatności oraz posiadanych usług, znajdziesz w panelu „Moje konto”.
Jeśli chcesz zgłosić ich nieprawidłowość, napisz do nas.
Natomiast jeśli reklamacja dotyczy sprzętu zakupionego u nas, to informacje oraz adresy serwisów gwarancyjnych oraz pogwarancyjnych znajdziesz na dole strony w dziale Obsługa klienta >> Reklamacja sprzętu.

Informacje na temat swoich faktur i płatności oraz posiadanych usług, znajdziesz w panelu „Moje konto”.
W Panelu znajduje się również instrukcja „Jak czytać fakturę”. Jeśli mimo to masz pytania, napisz do nas.

Informacje o konfiguracji znajdziesz w zakładce Telefony i urządzenia >> Konfiguracja. Natomiast aktywacji usługi transmisji danych (mms&dane) możesz dokonać w panelu „Moje konto” lub za pomocą kodów USSD które znajdziesz w zakładce Obsługa klienta. .Jeśli mimo to masz pytania, napisz do nas.

Naszą pełną ofertę znajdziesz na naszej stronie w zakładce Oferta lub Telefony i urządzenia. Jeśli masz pytanie, napisz do nas.

Informacje na temat programu „Abonament za 1 grosz” znajdziesz w zakładce Aktualności >> Program motywacyjny. Jeśli już chcesz polecać i rabatować Swój abonament do 1 grosza, wejdź na stronę www.abonamentza1grosz.pl by wygenerować link z poleceniem i wysłać go znajomemu lub wypełnić z nim polecenie.

Informacje na temat programu „Abonament za 1 grosz” znajdziesz w zakładce Aktualności >> Program motywacyjny. Jako nasz Klient będziesz mógł rabatować Swój abonament do 1 grosza miesięcznie, przez cały okres umowy. Wystarczy że będziesz polecał nasze oferty innym przez stronę www.abonamentza1grosz.pl.

Podanie danych jest dobrowolne. Szczegółowe informacje dotyczące wyrażonej zgody oraz zasad przetwarzania danych przez FM GROUP Mobile sp. z o.o. znajdują się pod adresem: Polityka Prywatności.
* Pola wymagane

Biuro Obsługi Klienta

Konsultanci FM MOBILE są dostępni od poniedziałku do soboty (bez dni ustawowo wolnych od pracy) w godzinach od 8:00 do 20:00.

Jeśli chcą Państwo zgłosić utratę karty SIM, prosimy skorzystać z formularza Blokady kradzieżowej.

Kontakt:

tel. (71) 327 00 02
faks. (71) 327 00 03
kom. +48 727 900 900

e-mail: [email protected]

e-mail: [email protected]

FM GROUP Mobile Sp. z o.o.

Adres korespondencyjny:

ul. Wrocławska 2a, Szewce
55-114 Wisznia Mała

Adres siedziby:

ul. Żmigrodzka 247
51-129 Wrocław