Reklamacja sprzętu
UWAGA!!! Przypominamy, że NAPRAWĄ GWARANCYJNĄ NIE SĄ OBJĘTE:
- Uszkodzenia mechaniczne lub powstałe w wyniku zawilgocenia.
- Uszkodzenia wynikające z naprawy sprzętu przez nieautoryzowany serwis oraz przez osoby nieupowaznione.
- Użytkowanie i konserwacja urządzeń niezgodnie z instrukcją obsługi bądź ich przeznaczeniem.
Przed przysłaniem urządzenia do naprawy, prosimy o zapoznanie się z warunkami gwarancji producenta sprzętu oraz polecamy skontaktowanie się z serwisem przed wysyłka urządzenia.
Reklamacja uszkodzonego telefonu
W celu zareklamowania uszkodzonego telefonu na gwarancji, należy wysłać go wraz z akcesoriami, fakturą zakupu, kartą gwarancyjną oraz opisem usterki bezpośrednio do serwisu producenta lub wskazanego przez nich partnera serwisowego.
Lista adresów poszczególnych serwisów dostępna poniżej:
Reklamacja uszkodzonego urządzenia (tablet, modem, router, laptop)
W celu zareklamowania uszkodzonego urządzenia na gwarancji, należy wysłać go wraz z akcesoriami, fakturą zakupu, kartą gwarancyjną oraz opisem usterki na adres siedziby FM MOBILE:
FM GROUP Mobile Sp. z o.o.
ul. Wrocławska 2a, Szewce
55-114 Wisznia Mała