12 stycznia 2017
Informujemy, że w związku z planowanymi pracami technicznymi 13 stycznia 2017 r. od godziny 00:00 do 13 styczia 2017 r. do godziny 8:00 nastąpią utrudnienia w korzystaniu z usług. W tym czasie nie będzie możliwości aktywacji i dezaktywacji usług za pomocą SMSów, kodów USSD (np. włączenie roamingu).
Nie będzie możliwości zasilenia konta taryfy prepaid, weryfikacji stanu konta...
Czytaj więcej
3 stycznia 2017
Z przyjemnością informujemy że zmieniamy się dla Państwa na lepsze.
Obecnie trwają prace nad wdrożeniem nowej strony FM MOBILE, w związku z tym informujemy o możliwości pojawienia się błędów na stronie. Zmiana wiąże się również ze zmiana nazewnictwa z FM GROUP Mobile na FM MOBILE w systemie i dokumentach, co może spowodować opóźnienia w w realizacji zamówień, wysyłce...
Czytaj więcej
30 listopada 2016
Szanowni Państwo,
FM GROUP Mobile Sp. z o.o. informuję, że zgodnie z Rozporządzeniem (UE) 2015/2120 z dnia 25 listopada 2015 r. ustanawiającego środki dotyczące dostępu do otwartego internetu („Rozporządzenie”), z dniem 1 stycznia 2017 r. ulegają zmianie postanowienia następujących regulaminów:
- Regulamin świadczenia usług telekomunikacyjnych w ofercie Best MOVE i Best MOVE...
Czytaj więcej
13 września 2016
Informujemy, że w związku z planowanymi pracami technicznymi 13 września 2016 r. od godziny 21:00 do 14 września 2016 do godziny 8:00 nastąpią utrudnienia w korzystaniu z usług. W tym czasie nie będzie możliwości aktywacji i dezaktywacji usług za pomocą SMSów, kodów USSD (np. włączenie roamingu).
Nie będzie możliwości zasilenia konta taryfy prepaid, weryfikacji stanu...
Czytaj więcej
25 lipca 2016
Zgodnie z Ustawą z dnia 10 czerwca 2016 r. o działaniach antyterrorystycznych wszyscy abonenci sieci komórkowych zobowiązani są do rejestracji swojego numeru u Operatora. Obowiązek dotyczy zarówno obecnych jak i przyszłych użytkowników numerów na kartę.
Aby zarejestrować swój numer wypełnij zgłoszenie za pomocą formularza na naszej stronie internetowej.
Jeżeli jesteś już...
Czytaj więcej
19 maja 2016
Informujemy, że w związku z planowanymi pracami technicznymi 20 maja 2016 r. od godziny 18:00 nastąpi 16-godzinna przerwa w działaniu serwisu „Moje Konto”. W tym czasie nie będzie również możliwości aktywacji i dezaktywacji usług za pomocą SMSów.
Prowadzone prace nie będą miały wpływu na możliwość korzystania z usług głosowych, transferu danych, SMS, MMS oraz kodów...
Czytaj więcej