14 września 2018
Szanowni Państwo,
uprzejmie informujemy, że z przyczyn od nas niezależnych, w sobotę 15.09.2018 r. Biuro Obsługi Klienta będzie nieczynne. Przepraszamy za powstałe utrudnienia.
W przypadku konieczności nałożenia blokady karty SIM zapraszamy do skorzystania z formularza bokady kradzieżowej.
Czytaj więcej
19 sierpnia 2018
Uprzejmie informujemy, że w okresie 20.08.2018 - 24.08.2018 Salon sprzedaży FM MOBILE z powodu przerwy urlopowej będzie nieczynny.
Przepraszamy za utrudnienia i dziękujemy za wyrozumiałość.
Pozdrawiamy
Zespół FM MOBILE
Czytaj więcej
11 sierpnia 2018
W związku ze zmianą ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne, od dnia 12 września 2018 r. likwidacji ulegają stałe polubowne sądy konsumenckie przy Prezesie Urzędu Komunikacji Elektronicznej, co dla konsumentów oznacza, że od dnia 12 września 2018 r. nie będzie obowiązywał przepis dotyczący możliwości dochodzenia roszczeń związanych ze świadczeniem usług...
Czytaj więcej
23 lipca 2018
W związku z licznymi zgłoszeniamy FM MOBILE ostrzega przed oddzwanianiem na połączenia do nieznanych numerów spoza UE.
Oddzwonienie na nieznany numer może wiązać się z próbą wyłudzenia i narazić użytkowników na dodatkowe koszty .
Prosimy o zachowanie ostrożności.
Czytaj więcej
10 czerwca 2018
Uprzejmie informujemy, że w części ulotek z ofertą FM MOBILE na stronie 4 wystąpił błąd w druku cen dla oferty Internetu domowego HomeOffice 4ALL. Prawidłowe ceny dla poszczególnych taryf przedstawiają się następująco:
START - 49.90 zł
ADVANCE - 69.90 zł
SUCCESS - 89.90 zł
Bardzo przepraszamy za powstałą sytuację.
Czytaj więcej
25 kwietnia 2018
Szanowni Państwo,
W związku z wejściem w życie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), FM GROUP Mobile sp. z o.o. z dniem 25 maja 2018 r. aktualizuje Regulaminy świadczenia usług...
Czytaj więcej