Aktualności

21 stycznia 2020

Podejrzane wiadomości z fakturami.

Szanowni Państwo,
Uwaga na podejrzane maile z fakturami wysyłane z adresów innych niż [email protected].
Powyższy adres jest jedynym z jakiego otrzymujecie Państwo zestawienie swoich płatności.
Autentyczność faktury wysłanej do Państwa sprawdzić można w następujący sposób:
• Kontakt z BOK pod numerem 727 900 900 wew.2 .
• Logowanie do konta on-line na www.fmmobile.pl...

Czytaj więcej

19 grudnia 2019

Praca FM MOBILE w okresie świątecznym.

W związku ze zbliżającym się okresem świątecznym, uprzejmie informujemy, że w dniach 24.12.2019 i 31.12.2019 Biuro Obsługi Klienta czynne będzie w godzinach 08:00- 14:00.

W dniu 27.12.2019 Biuro Obsługi Klienta czynne będzie w godzinach 08:00-16:00.

Jednocześnie, przypominamy, że w celu zastrzeżenia utraconej karty SIM zalecamy skorzystanie z formularza blokady kradzieżowej...

Czytaj więcej

10 grudnia 2019

Godziny pracy BOK w dniu 13.12.2019r.

Szanowni Klienci,

informujemy, iż w piątek 13.12.2019 roku Biuro Obsługi Klienta czynne będzie w godzinach 08:00- 13:30 ; 17:00-20:00.

Między godziną 13:30, a 17:00 będą miały miejsce prace techniczne.

Za utrudnienia przepraszamy.

Pozdrawiamy,

zespół FM MOBILE

Czytaj więcej

29 listopada 2019

Zmiany dotyczące świadczenia usług roamingu w Unii Europejskiej, Norwegii, Islandii i Liechtensteinie

Zmiany dotyczące świadczenia usług roamingu w Unii Europejskiej, Norwegii, Islandii i Liechtensteinie obowiązujące od dnia 1 stycznia 2020 r. – obniżenie stawek w roamingu w UE 29.11.2019

FM GROUP Mobile sp. z o. o. informuje, że w związku z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2017/920 z dnia 17 maja 2017 r. zmieniającym rozporządzenie (UE) nr 531/2012, z dniem 1...

Czytaj więcej

12 listopada 2019

Awaria płatności.

Szanowni Klienci,

W związku z ostatnim etapem przejęcia Raiffeisen Bank Polska przez BNP Paribas Bank Polska, doszło do problemów technicznych. FM Mobile nie otrzymuje od dnia 08.11.2019 zestawienia wpłat dokonywanych przez Państwa na nasze konto. W związku z powyższym, wpłaty nie są widoczne w systemach FM MOBILE, a my nie możemy poinformować Państwa o aktualnym saldzie i...

Czytaj więcej

28 października 2019

Praca BOK w dniach 01.11.2019 i 11.11.2019r.

Szanowni Klienci.


Uprzejmie informujemy, że w dniach 01.11.2019 i 11.11.2019 Biuro Obsługi Klienta będzie nieczynne.

Jednocześnie, przypominamy, że w celu zastrzeżenia utraconej karty SIM zalecamy skorzystanie z formularza blokady kradzieżowej na www.fmmobile.pl .

Pozdrawiamy,
Zespół FM MOBILE

Czytaj więcej